HTML

Depresszió és Boldogság

Depressziós vagyok. Szedek gyógyszereket, amik arra jók, hogy ne legyen rosszabb az állapotom, de nem gyógyítanak. Nekem kell erőt vennem magamon, és észrevennem az élet szépségét.

Friss topikok

  • Megvalósító Macska: Szia! Kaptam egy díjat, szeretném Neked tovább adni, ha van kedved hozzá! :) megvalositas.blog.hu/... (2014.03.12. 08:55) Az első lépések
  • Megvalósító Macska: @Nobody.: Engem is szóltak le régen... :) De azt csinálok, amit én akarok, és nem érdekel más véle... (2014.01.22. 16:51) Tervek
  • Pocoknyunyi: @Megvalósító Macska: Köszönöm, igyekszem! :) (2014.01.08. 17:08) Vallomás

Archívum

2014.01.09. 20:53 Pocoknyunyi

Tervek

Az élet ismét bebizonyította, hogy érdemes hinni. A páromnak egyre biztosabbnak tűnik a munkahelye. Én egyre jobban vagyok, úgy érzem, tisztulok. Ahhoz még gyengének érzem magam, hogy dolgozzak. Leginkább saját vállalkozásra vágyom, hogy önmagam főnöke lehessek, és szabadabban élhessek. Már ki is találtam valamit, de a kezdőtőke miatt mindenképpen beszélnem kell majd édesapámmal. Biztosan ellenezni fogja. Ő nem hisz bennem.

Be kellene jelentkeznem a pszichiáteremhez. Nem mintha baj lenne, csak kontroll céljából. Biztos megint azzal jön majd, hogy feküdjek be fél év rehabilitációra a Thalassa Házba. Hát nem fogok. Nem hagyom itt a párom.

Mindig arra vágytam, hogy író legyek, de be kell látnom, hogy alkalmatlan vagyok rá. Nem megy a regényírás, költőnek pedig pocsék vagyok. Marad a naplóírás.

Fotózni is szeretek, szeretnék venni egy jobb gépet, és portrékat készíteni. Szívesen élnék meg a fotózásból, de nem tudom, ez mennyire lehetséges.

Sportolnom is kellene, ugyanis nagyon rossz az állóképességem. Na meg fogyni is jó lenne, felszedtem jó pár kilót.

Szóval vannak tervek 2014-re. Hogy ebből mennyi fog megvalósulni, csak rajtam múlik. De célok nélkül nem is lehet élni. Így mindig van, ami előrevisz.

4 komment

Címkék: munka sport célok apa hit írás fogyás tervek párkapcsolat hízás kontroll vállalkozás 2014 rehabilitáció pszichiáter állóképesség


A bejegyzés trackback címe:

https://depressionandhappiness.blog.hu/api/trackback/id/tr1005749535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Megvalósító Macska · http://megvalositas.blog.hu/ 2014.01.10. 17:00:03

Keményen kitartani a tervek megvalósítása mellett sokkal nagyobb pozitív erőt ad, mint bármelyik doki kezelése - legalábbis nálam így volt. :) Csak nem szabad feladni, mindig csak előre szabad tekinteni, és a célodon tartani a szemed. Egyébként szerintem a naplóírással is lehet sokat fejlődni, és később még válhatsz jó íróvá. Fotózásból is meg lehet élni, de elég éles és telített a mezőny, nagyon jó önmarketing, kapcsolatok és rengeteg gyakorlás kell hozzá. De hát ugye mihez nem...? :) Hajrá! És szép hétvégét! :)

apeterfia1 · http://azeletmegminden.blog.hu 2014.01.16. 17:03:14

Az írásból nekem csak a novella megy. Próbáld meg azt! A fotózást én is imádom. Úgyhogy kitaláltam, hogy a Natiional Geographic írója leszek egyszer és egy fotóssal járjuk a messzi törzseket. Álmodozni jó terv:)

Nobody. 2014.01.17. 11:31:34

Nagyon tetszik a blogod! Mennyire ismerős dolgok. Én is szeretek írni, de valahogy az iskolában mindig leszóltak, sőt, minden leszóltak, akármit is csináltam.
Fotózás... régi nagy álmom! Csak hát pénzt hiányában erre egyenlőre nincs lehetőségem. Furcsa hasonlóságok. Igaz, én még alig vagyok csak 20, de az ilyen blogok annyira tetszenek.
Legnagyobb baj az életben, hogy a hobbiból ugye nem lehet megélni. Valakinek sikerül, de elég nehéz. Reálisan kell nézni a dolgokat.
Kitartást, mindent jót, menni fog, az alkoholnak semmi értelme, semmit se fog megoldani, gyengeség.
Tényleg, menj el sportolni, fotózni. Ezernyi szép dolgot lehet csinálni eben az életben. Csak annyira nehéz újra felállni... Újra elkezdeni mindent. Előről. De meg lehet csinálni. Rá kell venni magad. Sose késő. Csak így tovább! ;)

Megvalósító Macska · http://megvalositas.blog.hu/ 2014.01.22. 16:51:47

@Nobody.: Engem is szóltak le régen... :) De azt csinálok, amit én akarok, és nem érdekel más véleménye. Lehet (biztos), hogy most is megy a pletyka a hátam mögött, de nem szállok be másokról se hallgatni, és az sem érdekel, mit "tudnak" rólam, amit én nem tudok magamról... :) Az írás, ha őket nem érdekli, írj másoknak, de legfőképpen Magadnak, azért mert boldoggá tesz. A többi pedig majd jön magától, ha az az utad, de ha nem próbálod ki, nem is derül ki. :) Hajrá mindenkinek!
süti beállítások módosítása