HTML

Depresszió és Boldogság

Depressziós vagyok. Szedek gyógyszereket, amik arra jók, hogy ne legyen rosszabb az állapotom, de nem gyógyítanak. Nekem kell erőt vennem magamon, és észrevennem az élet szépségét.

Friss topikok

  • Megvalósító Macska: Szia! Kaptam egy díjat, szeretném Neked tovább adni, ha van kedved hozzá! :) megvalositas.blog.hu/... (2014.03.12. 08:55) Az első lépések
  • Megvalósító Macska: @Nobody.: Engem is szóltak le régen... :) De azt csinálok, amit én akarok, és nem érdekel más véle... (2014.01.22. 16:51) Tervek
  • Pocoknyunyi: @Megvalósító Macska: Köszönöm, igyekszem! :) (2014.01.08. 17:08) Vallomás

Archívum

2014.01.07. 21:06 Pocoknyunyi

Vallomás

A párom éjszaka dolgozott. Kétóránként csörgött az ébresztőm, és sms-eket írtam neki. Hiszek az apró figyelmességekben. Megszépítik az életet, és boldoggá teszik a másikat. Nem mindig volt ez így. Volt, hogy belekényelmesedtem a kapcsolatba, alig figyeltem rá, és elhagytam magam. Aztán rájöttem, hogy így elveszítem, és hogy amúgy sincs nagyobb öröm annál, mint őt boldognak látni.

Sokszor menekülök alvásba vagy alkoholmámorba a valóság elől, amit nem lenne szabad. 18-20 órákat tudok aludni, és az elmúlt héten minden nap ittunk az én kérésemre. Ennek most vége. A rengeteg alvásnak, és az alkoholizálásnak is. A héten nem iszunk. Nem megoldás a munkanélküliségemre, ha tompára iszom magam. Különben is én mondtam fel. Nagy luxus ez a mai világban, de nem bírtam a munkát. Majd megoldódik ez is. A legfontosabb, hogy ne a múltban élj, hanem a jelenben. Nekem sokáig tartott ezt megtanulnom. De többé nem felejtem el.

Van, hogy még a legerősebbek is elgyengülnek. Ez történt ma a párommal. A létbizonytalanság minket is fenyeget. Nem akarjuk itthagyni Magyarországot, de lehet, hogy rá leszünk kényszerülve. Szeretnék a leendő gyermekeimnek szebb jövőt biztosítani.

Ami a közeljövőt illeti, le fogok szokni a dohányzásról és az ivásról. Nincs pénzünk ilyen dolgokra, amik ráadásul egészségtelenek is. Minden nap 2 liter bor nem semmi, ezt már a szervezetem sem könnyen tudta feldolgozni. Másnap persze egész nap aludtam, és még ahhoz is gyenge voltam, hogy lezuhanyozzam. Mostantól éretten gondolkodó felnőtt nőként fogok viselkedni, és élni.

2 komment

Címkék: jövő alkohol alvás dohányzás egészség gyermek boldogság párkapcsolat munkanélküliség múlt jelen létbizonytalanság


A bejegyzés trackback címe:

https://depressionandhappiness.blog.hu/api/trackback/id/tr185745326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Megvalósító Macska · http://megvalositas.blog.hu/ 2014.01.08. 13:49:14

Nagy dolgokra határoztad el magad! Ez nagyon jó! :) Mindig tartsd a célon a tekinteted, akkor biztosan nem térsz le az útról! Sok erőt és kitartást hozzá!
süti beállítások módosítása